Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Tavor. Meer weten? Ontdek meer
Mandy
26 jun 2026 om 20:03
Eten lekker. Wel een spa blauw besteld en een goedkoper flesje water ervoor terug gekregen. Gebeld en er word gescholden en geschreeuwd. Geen prettige ervaring. Als ze gebeld hadden dat de spa op was had ik het flesje water geweigerd.
Maxine
20 jun 2026 om 21:56
Altijd een goede prijs kwaliteit verhouding en de beste durum döner.
Paula
19 jun 2026 om 17:41
heerlijk, voldoende saus op de frietjes. altijd goed!
Tim
18 jun 2026 om 19:14
geweldig zoals altijd. Super goede prijs kwaliteit verhouding. zijn tenminste ook niet van die azijnpissers als je wat extra saus vraagt ofzo dat er moeilijk gedaan wordt. en ook zoals altijd super snel geleverd. binnen 20 minuten
Marian
16 jun 2026 om 21:50
Het was heel lekker en goed verzorgd
Ad
16 jun 2026 om 18:35
Zoals altijd, goed van kwaliteit, verpakt en snelle levertijden
Soliana
15 jun 2026 om 19:56
Echt lekkerrrrr goed packed was zo heerlijk
Marco
11 jun 2026 om 18:00
was lekker
Ad
9 jun 2026 om 18:44
Was weer super, perfect op tijd geleverd .
Natascha
9 jun 2026 om 15:43
Heerlijk gegeten zoals altijd!
Goutham
8 jun 2026 om 22:57
Heerlijke kip doner en kip stuks!